luni, 8 august 2011

Lista de lecturi

Inainte de toate, as dori sa mentionez ca acest blog este o extindere a celuilalt, un fel de spatiu mai privat, in care veti putea gasi informatii despre mine, despre cartile pe care le-am citit sau despre serialele pe care le urmaresc.Totusi este un blog pe care trebuie sa public, asadar m-am gandit ca as putea sa-l transform in jurnalul meu de lectura virtual.:)Astfel aici veti putea gasi rezumate, date tehnice, citate etc., ale cartilor pe care le voi citi si care sper ca va vor ajuta si la scoala:D. Astept totodata si opinii sau comentarii asupra cartilor sau a prezentarilor pe care le voi face.

Din toamna ma asteapta o noua etapa a vietii: liceul, si cum a trecut deja jumatate de vacanta, m-am gandit ca nu ar fi rau sa incep totusi sa citesc si niste carti care ma vor ajuta la scoala.Mai pe scurt: Lectura Suplimentara.Cum titlul postarii este "Lista de lecturi", sigur ati ghicit despre ce set vorba.Voi posta o lista de lecturi de clasa a IX-a, pe care am primit-o si eu, pentru a putea vedea cam ce carti se vor cere.Lista este urmatoarea:

  1. Ion Creanga, Amintiri din copilarie
  2. I.L.Caragiale, Momente, schite, povestiri
  3. Ioan Slavici, Mara
  4. Johan Huizinga, Homo ludens
  5. Lucian Blaga, Hronicul si cantecul varstelor
  6. Tudor Musatescu, Titanic Vals
  7. Nicolae Filimon, Ciocoii vechi si noi
  8. George Calinescu, Cartea nuntii
  9. Mihail Sadoveanu, Fratii Jderi
  10. Marin Preda, Viata ca o prada
  11. Simona Popescu, Exuvii
  12. Mircea Eliade, Romanul adolescentului miop
  13. William Shakespear, Romeo si Julieta
  14. Simone de Beauvoir, Amintirile unei fete cuminti
  15. Antoine de Saint-Exupery, Micul print

P.S.: Astept comentarii sau sugestii asupra listei de lecturi.Daca aveti si alte titluri de adaugat sau orice alta idee, lasati un comentariu sau contactati-ma la adresa de mail morosanalina_1997@yahoo.com!Lectura placuta!!!>:D<

2 comentarii:

  1. am primit multe recomandari cu cartea Exuvii- Simona Popescu....trebuie sa o citesc curandX:X

    RăspundețiȘtergere
  2. pai deocamdata citesc "Amintirile unei fete cuminti", dar o sa fac o fisa si la "Exuvii" si vei afla si parerea mea...urmareste in continuare>:D<

    RăspundețiȘtergere